קידום ממומן בדיגיטל

מדריך לקידום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות

GPT
מדריך לקידום ממומן בגוגל ובפייסבוק/אינסטגרם

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן הוא שימוש במודעות בתשלום כדי להופיע במיקומים בולטים בתוצאות חיפוש ובפלטפורמות חברתיות, במטרה להגדיל את החשיפה וההמרות.

יתרונות הקידום הממומן:

  1. תוצאות מהירות: מאפשר להגיע ללקוחות מיד.
  2. שליטה בתקציב: ניתן לקבוע תקציב יומי ומקסימלי.
  3. מיקוד מדויק: מאפשר טרגוט קהל לפי גיל, מיקום, תחומי עניין, התנהגות צרכנית ועוד.

חסרונות הקידום הממומן:

  1. עלות גבוהה: יכול להיות יקר, במיוחד במילים תחרותיות.
  2. תוצאות זמניות: כאשר מפסיקים לשלם, המודעות נעלמות.
  3. ניהול מורכב: דורש הבנה וכלים לניהול אופטימלי.

טקטיקות מתקדמות לקידום ממומן:

  1. Google Ads: שימוש במילות מפתח ממוקדות, יצירת מודעות מותאמות אישית.
  2. Facebook/Instagram Ads: יצירת קמפיינים מבוססי אינטראקציה, שימוש בפורמטים ויזואליים שונים.
  3. Remarketing: פנייה מחדש למבקרים קודמים באתר.
  4. אוטומציה: ניצול כלי אוטומציה לניהול והכוונת קמפיינים.

כלים מתקדמים לקידום ממומן:

  1. Google Ads Editor: כלי לניהול קמפיינים בגוגל.
  2. Facebook Ads Manager: ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם.
  3. WordStream: כלי לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים.
  4. AdEspresso: פלטפורמה לניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם.

טקטיקות לאופטימיזציה של הקידום הממומן:

  1. A/B Testing: בדיקת גרסאות שונות של מודעות.
  2. שיפור ציון איכות (Quality Score): התאמת המודעות לעמוד הנחיתה.
  3. שימוש ב-Analytics: מעקב וניתוח ביצועי הקמפיין.

ניתוח סטטיסטיקות לשיפור ביצועים:

  1. מעקב אחר KPI: זיהוי והגדרת מדדים לביצועי קמפיינים כמו CTR, CPC ו-ROI.
  2. שימוש ב-Google Analytics ו-Facebook Insights: לבדיקת ביצועים והתאמות.

נוסחאות לחישובי המרה:

  1. חישוב שיעור המרה: (מספר ההמרות÷מספר הקליקים)×100 (מספר ההמרות \div מספר הקליקים) \times 100 
  2. חישוב ROI: (הכנסותמהקמפיין−עלותהקמפיין)÷עלותהקמפיין(הכנסות מהקמפיין – עלות הקמפיין) \div עלות הקמפיין 

סיכום והנעה לפעולה

קידום ממומן הוא כלי עוצמתי למינוף העסק, במיוחד כאשר מבוצע בצורה מקצועית וממוקדת. להצלחה בקידום הממומן ולהגעה לתוצאות מרשימות, אני מזמינה אתכם להצטרף לתוכנית הליווי “Walk the Talk”.
 לפרטים נוספים ולהצטרפות, בקרו באתר לחצו כאן

רוצים להבין מה לא עובד בשיווק העסק שלכם?
צרו קשר לשיחת פיצוח

ובואו לגלות ולהבין באמת אחת ולתמיד:

 מה לא עובד לכם בשיווק?
 מה יעזור לכם למקסם תוצאות?
 איך תגרמו ללקוחות שלכם להתחבר, להגיב, לרכוש ולהמליץ עליכם?!

שלום, כאן קרול שדה - מומחית לאסטרטגיה נכונה לשיווק מוכר.

אני קרול שדה ובשנת 2008 יצאתי לדרך חדשה ולמחוזות שיווק חדשים לאחר שמילאתי תקפידים בניהול מרקום וכאשת שיווק בארגונים גדולים.
יצאתי לעצמאות בדיוק באותה  תקופה בה הרשת האינטרנטית תפסה תאוצה לשיווק וקידום עסקים ולאחר לימודי הכשרה במכללת הייטק בהרצליה והכשרות נוספות, מצאתי תשוקה חדשה בתחום השיווק: השיווק הדיגיטלי המשלב תוכן, מיתוג וטכנולוגיה.

במהלך השנים כתבתי, אמצתי והטמעתי את שיטת NEXT
STEP לשיווק מוֹכֵר בכל תהליכי השיווק, מה שהביא ביטחון, יציבות וצמיחה כלכלית ללקוחותיי הרבים בענפים מגוונים.

במהלך השנים אני מעייצת, מלווה ומלמדת תהליכי שיווק לפי שיטת NEXT STEP אשר הובילה לתהליך ליווי אקספרס Walk the Talk EXPRESS, לסדנה ולקורס  Walk the Talk המשלבים את הבינה המלאכותית AI ChatGPT!

תהליכי הליווי והכשרות מויעדים לבעלי עסקים שמעוניינים ללמוד אסטרטגיה ושיטה מקצועית לשיווק מוֹכֵר, וכן ליישם במיידי תהליכי שיווק לפיצוח הנוסחה השיווקית בעסק שלהם:
למשוף כמה שיותר לידים איכותיים, בהשקעה הנמוכה ביותר, עם החזר על השקעה ROI הגבוה ביותר, בזמן הקצר ביותר.

מה מספרים על תהליכי השיווק

בשיטת NEXT STEP ?

לפרטים והרשמה מלאו פרטיכם כאן

רוצים להתייעץ?

טל: 050-7733979